helloooo!
Idag är det måndag och dagen har varit rätt så bra. Jag, Wilma och Amanda klarade inte av hkn som vanligt så vår "lasagne" blev lite köttfärs med mjölk och stenhårda pastaplattor, läraren var stolt över oss, som vanligt. Men sen har jag suttit på domarutbildning i tre och en halv timma innan jag åkte till Rebecka och fotade lite. greaaat

Jag skrev ju i fredags att jag skulle var borta hela helgen, vilket jag var. I fredags for jag till Linnea där jag stannade över natten för att sedan tävla på lördagen, vilket inte gick speciellt bra. Planen var värsta lervällingen och det gillade ingen av kaninerna. Doris gick på för många fel för att jag ska komma ihåg och Elis hann inte i mål, men jag hade kul iallafall! Jag stannade inte hela dagen utan när jag hoppat klart klasserna jag tävlade så for jag hem för att sedan möta upp Wilma, Jesper och John. Spenderade hela dagen med dom vilket var jätteroligt, så det var en bra dag! Sen att jag och Wilma höll på att äta en hårig ost och att vi såg skräckfilmer flera timmar i sträck är en annan sak. Men det var en bra helg!

Jätte rörigt inlägg men nu ska jag dö och orka till skolan imorgon så vi höreees!

1 kommentarer

Anonym

30 Apr 2013 10:45

fan va snygg du är vill du bli tsm

Svar: Tack, men nejtack.
Hanna Törnsén F

Kommentera

Publiceras ej