1. Vad heter du? Hanna Törnsén F - Jag har dubbelt efternamn och heter alltså inte F. Lägg inte till mig på facebook tack.
2. Intressen? Kaninhoppning och innebandy typ.
3. Hur gammal är du? 13, blir 14 i september.
4. Hur gammal känner du dig? Som tretton i guess.
5. Vad har du gjort i dag? Varit i skolan.
6. Vilken film såg du senast? Pitch Perfect.
7. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?Sommar för att jag älskar värmen och allt där vid och höst för att jag fyller år då, höhö.
8. Är du besatt av någonting?Min mobiltelefon och typ innebandy.
9. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Soffan framför tvn. Mysigt.
10. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag har otroligt svårt att lita på folk. Jag övertänker för mycket och jag har blivit bollrädd sedan jag gjorde mål med ögat i innebandy, haha.
11. När vaknade du i dag? Typ sju.
12. Vilken är din favorithögtid? Julafton eller typ midsommar och det räknas, haha.
13. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?Asså jag kan verkligen inte beskriva en sådan bra dag, dom bara händer liksom.
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? London eller något riktigt varmt ställe.
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Vet inte riktigt..
16. Har du någon gång brutit ett ben? Nope, har aldrig brutit något.
17. Vad är du på för humör just nu? Glad.
18. Snarkar du? Nej, inte vad jag vet iallafall.
19. Vilka yrken har du provat på? -
20. Hur går du helst klädd? Jeggings och någon mysig tröja.
21. Vilket stjärntecken är du född i? Våg.
22. Vilket är ditt favoritgodis? Saltlakrits och choklad. ♥
23. Vad sa du senast? Typ va, det är nog det mest använda ordet i min historik haha.
24. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Går fortfarande i skolan, men mitt bästa ämne är nog engelska.
25. Vilken är din favoritaffär? Hollister och Victoria's Secret, helt klart.
26. Vad har du i dina fickor? Min mobil och nycklar typ.
27. Vad köpte du senast? Godis haha..
28. Hur många gånger har du flyttat? Jag har aldrig flyttat, så ja.
29. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En kompis, kniv och typ tändstickor.
30. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska tror jag.
31. Senaste filmen du såg på bio? Mammas pojkar tror jag. Fast det var typ i januari.
32. Har du blivit sydd någon gång? Nope. Skulle egentligen fått sy när jag ramlade på en fotbollsträning (haha..) och skadade knät rejält. Fick ett ganska djupt sår men det behövdes tydligen inte sy.
33. Vad åt du till frukost? En macka och juice.
34. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 3 år så jag kommer inte ihåg någonting.
35. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Ingen har typ gjort något speciellt för mig, om inte typ söta sms räknas haha.. Om jag måste välja någon så var det väl pappa som spontant köpte ett par nya fotbollskor åt mig som jag velat ha hahah.
36. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På laddning brevid mitt nattduksbord.
37. Vad var det sista du åt? Några godisar typ.
38. Är du blyg? Ibland blir jag det.
39. Vad heter du i andra namn? Ingrid haha, från min mormor.
40. Har du varit med om en bilolycka? Nej.
41. Vilken är den roligaste träningsformen?Innebandy om det räknas. Det är helt klart roligast.
42. Har du några husdjur? Japp, två kaniner.
43. Var växte dina föräldrar upp? Långt upp i norr!
47. Har du någon gång ringt polisen? Nej, inte vad jag kan minnas iallafall.
48. Vilka är dina största svagheter? Jag har svårt att lita på folk, jag kan bli rätt så dryg i vissa fall och om någon ljuger för mig börjar jag ifrågasätta allt den personen sagt typ. Sen övertänker jag hela tiden haha..
 

Kommentera

Publiceras ej